مشاور سئو

مشاور سئو

مشاور سئو

مشاور سئو

مشاور سئو
حال سئو سایتتون خوبه؟
رتبه 1 گوگل، بین 15 تا 30 برابر بیش تر از رتبه 10 گوگل ...

فراتر از مشاوره سئو
Different SEO Specialist = SEO + MBA

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش سئو مبتدی

آموزش سئو مبتدی

سئو
سئو

آموزش سئو مبتدی (بهینه سازی برای موتور های جستجو) برای دوستان تازه وارد به دنیای سئو

کسب جایگاه و گرفتن ترافیک در موتورهای جستجو مثل گوگل

 

 

 

 

 

 

اگر علاقه زیادی برای یادگیری سئو داری و ذوق متخصص سئو شدن رو داری میتونی از این آموزش چند قدم رو به جلو برداری و بهت قول میدم ارزششو داره که با دقت بیشتری این راهنمای مقدماتی رو چند بار بخونی.

 

آموزش سئو مبتدی
آموزش سئو مبتدی

آموزش سئو مبتدی یک دوره کوتاه خوبی برای آشنایی شما با تمامی سرفصل های اصلی سئو هست، از استخراج کلمات کلیدی (Keyword research) که یکی از مهم ترین قسمت های شروع فرایند بهینه سازی برای گوگل است که ترافیک با کیفیت رو بدست بیارین، تا اینکه چطوری سئو داخلی (On-page SEO) سایت رو گوگل پسند بچینید، تا لینک سازی سفید (Link Building) برای صفحات مهم سایت و ساختن زیرساخت کسب قدرت دامنه، پس با من همراه باشین و هر سوالی که براتون پیش اومد رو ازم بپرسین.

 

 

 

 

 

 

قبل از بررسی دوره آموزش سئو مبتدی

راستی تا یادم نرفته همیشه موتور یادگیری خودتونو فعال نگه دارین چون:

      1. همیشه موتور های جست و جو الگوریتم های خودشونو آپدیت می کنن
      2. رقبا همیشه سعی میکنن راه حل های جدیدی رو برای کسب جایگاه بکار ببندن

دوره حرفه ای سئو

پس بیایید مثل دوستانی که در سیلیکون ولی کار میکنن و به یادگیری در زمان مناسب و سرعت یادگیری خیلی خیلی توجه می کنند، ما هم این این مهارت را برای طی کردن آموزش مبتدی سئو تمرین کنیم تا سریع تر به دوره آموزش حرفه ای سئو برسیم.
سعی کنید مفاهیم پایه ای رو خیلی خوب متوجه بشین، تمرین کنین و یادمون باشه که منابع رایگان برای یادگیری همیشه وجود داره ولی نباید بی ارزش ببینیمشون.

 

مفاهیم پایه ای موتورهای جست و جو

تا حالا در مورد هرم مازلو (هرم نیازمندی های انسان) شنیدین؟ یک تئوری در روانشناسی است که مهم ترین نیازهای انسان را اولویت بندی می کند. (هوا، آب و سلامت بدنی) تا برسیم به جایی مثل اینکه عزت نفس و همبستگی و …


منظورم اینکه اگر نیازهای اولیه و بنیادی سایت برای بهینه سازی گوگل برطرف نشدن نمیتونیم بریم سراغ نیازهای مراحل بالاتر، ضرب المثل معروفی داریم که میگه گشنگی بکشی عاشقی یادت میره (امیدوارم درست منظورمو رسونده باشم.)


حالا من این عکسو که از سایت MOZ برداشتم رو نگاه کنین (قول میدم بعدا حتما اینو به زبان فارسی همینجا منتشر کنم.)

 

 

آموزش سئو مبتدی

 

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • جواد یاسمی