مشاور سئو

مشاور سئو

مشاور سئو

مشاور سئو

مشاور سئو
حال سئو سایتتون خوبه؟
رتبه 1 گوگل، بین 15 تا 30 برابر بیش تر از رتبه 10 گوگل ...

فراتر از مشاوره سئو
Different SEO Specialist = SEO + MBA

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فالوور اینستا

https://www.stormlikes.net/buy-instagram-followers

آزمایشی رایگان خدمات رشد اینستاگرام
شما می توانید با تبلیغ یک پست از این فرصت سه روزه استفاده کرده و 300 لایک رایگان اینستاگرام را از خدمات رایگان رشد ما در اینستاگرام دریافت کنید.

آزمایشی رایگان خدمات رشد اینستاگرام ارگانیک
اگر به دنبال یک سرویس رشد ارگانیک اینستاگرام هستید ، پیشنهاد می کنیم از آزمایشی رایگان اینستاگرام ارگانیک ما استفاده کنید که بدون رمز و کارت اعتباری لازم نیست. برای 300 لایک رایگان اینستاگرام شروع کنید.

https://flwland.com/buy-instagram-followers/cheap-followers/

بهترین سرویس رشد اینستاگرام 2020
اینستاگرام یکی از پر بازدیدترین و قدرتمندترین کانال های رسانه های اجتماعی است. بنابراین ، برای بسیاری از مشاغل و افراد ، حضور فعال و قوی در این رسانه اجتماعی امری اساسی و اساسی است. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل مشهور با استفاده از خدمات برتر رشد اینستاگرام صفحه خود را بهبود می بخشند. اما ، بسیاری از خدمات رشد جعلی اینستاگرام وجود دارد که فقط از روش های اسپم برای رشد منفی صفحات اینستاگرام استفاده می کنند.

 

خدمات رشد اینستاگرام چیست؟
خدمات رشد اینستاگرام برنامه های شخص ثالثی هستند که برای کمک به شما در رشد اکانت اینستاگرام شما ساخته شده اند. آنها به شما کمک می کنند تا پیروان جدیدی بدست آورید و تعامل در پست های خود را تقویت کنید.
خدمات رشد اینستاگرام معمولاً از یک الگوریتم منحصر به فرد پیروی می کنند که مبتنی بر افزایش تعامل با حساب اینستاگرام شماست.

https://buzzoid.com/buy-instagram-followers/

خدمات رشد اینستاگرام چگونه کار می کنند
دو نوع خدمات رشد وجود دارد. سرویس هایی که به صورت دستی تعامل را انجام می دهند و دیگری از رباتهایی استفاده می کنند که از طرف شما تعامل دارند.
آنها کاربرانی را که به طاقچه شما علاقه مند هستند هدف قرار می دهند و با آنها تعامل برقرار می کنند. سرانجام ، بر اساس اهدافی که بر روی سکوی آنها تعیین کرده اید ، پیروان و تعامل جدیدی به دست می آورید.

https://flwland.com/buy-instagram-followers/

آیا خدمات رشد اینستاگرام ارزش آن را دارند؟
اینستاگرام یک پلتفرم عالی با تقریباً یک میلیارد کاربر فعال است. این پلتفرم عالی را برای تبلیغات ، معرفی محصول و به اشتراک گذاری شیوه زندگی به شما ارائه می دهد.
رشد یک حساب اینستاگرام ممکن است برای همیشه طول بکشد. خدمات رشد اینستاگرام به مشاغل کوچک ، مبتدیان ، محصولات کاملاً جدید و تأثیرگذار کمک می کند تا حساب های اینستاگرام خود را رشد داده و تعداد بازدید و پیروان بیشتری کسب کنند و در نهایت درآمد بیشتری کسب کنند. بنابراین ، ما معتقدیم که آنها ارزش آن را دارند.

https://flwland.com/buy-instagram-followers/11-best-way-to-increase-insta-followers/

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

مزایای اکانت ماز

در این قسمت به بیان مزایایی از دریافت اکانت می پردازیم. مطالعه این قسمت، کمک مب کند تا دریابید تهییه و استفاده از ابزار ارائه شده توسط وب سایت ماز می تواند تا چه حد مفید و تاثیر گذار باشد.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد تهییه اکانت ماز به صورت رایگان و پولی در اختیار شما قرار می گیرد و امکانات اکانت پولی بسیار بیشتر از امکانات اکانت رایگان می باشد. اما به طور کلی از مزایای اکانت ماز، می توان به استفاده از ابزار هایی اشاره کرد که موارد زیر را ارائه می دهند:

  • می توانید به بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت خود بپردازید.
  • بک لینک هایی که برای وب سایت شما و رقبایتان ارائه شده است را مشاهده کرده و آن ها را تحلیل نمایید.
  • مشکلات فنی وب سایت خود را پیدا کنید و آن ها را رفع نمایید.
  • سئو داخلی سایت خود را بهبود بخشید.
  • کمپین هایی ایجاد نمایید که با استفاده از آن ها، روند رشد و یا افول سایت قابل بررسی باشد.
  • اعتبار دامنه و صفحات مختلف وب سایت خود را بررسی کنید.
  • میزان اسپم بودن سایت خود و رقبا را مورد بررسی قرار دهید.
  • و ...

امکانات اکانت ماز

در این قسمت قصد داریم چند مورد از امکاناتی که توسط خرید اکانت ماز ارائه می شود را به صورت دقیق تری بررسی کنیم:

  • با استفاده از این اکانت ها می توانید روند پیشرفت و یا پسرفت کلمات کلیدی خود در رتبه های برتر را بررسی نمایید. استفاده از این قابلیت به این صورت می باشد که تنها کافیست، در قسمت پنل کاربری خود لیست کلمات کلیدی را وارد نمایید. سپس می توانید جایگاه کلمات کلیدی و تغییراتی که بر روی آن انجام می گردد را بررسی نمایید.
  • در این وب سایت، قسمتی وجود دارد که عنوان آن site crawls می باشد. این قسمت می تواند امکان بررسی کد های متا و برسی ایندکس صفحات را بر عهده بگیرد. به این صورت که اگر ایراداتی در کد های متا و یا همان متا تگ های سایت شما وجود داشته باشد در این قسمت نمایش داده می شود و شما می توانید آن ها به راحتی پیدا کرده و بررسی کنید.
  • همچنین اگر صفحاتی از وب سایت شما به درستی ایندکس نشده باشند و یا مشکلاتی برای ایندکس در یک صفحه خاص وجود داشته باشد، در قسمت site crawls توضیحاتی در این رابطه وجود دارد که شما می توانید آن صفحه ها را به راحتی یافته و مشکل موجود را برطرف نمایید.
  • علاوه بر موارد بالا می توانید برخی از مشکلات موجود در سایت را نیز برطرف کنید مثل:
    • عنوان مقالاتی که بیش از اندازه بلند باشند
    • تصاویر و یا محتواهایی که برای آنها از تگ های توضیحات استفاده نشده است
    • آدرس های بسیار طولانی
    • عنوان های بسیار کوتاه
    • و ….

علاوه بر موارد گفته شده، باید گفت که امکانات سایت MOZ بی همتای می باشد اما اگر بخواهیم تمام آن ها به صورت دقیق بررسی نماییم، در یک مقاله قطعا گنجانده نمی شود.

قیمت اکانت ماز

در این قسمت قصد دارید در رابطه با خرید اکانت به صورت مستقیم و یا تهییه آن با استفاده از وب سایت های فارسی صحبت کنیم. لازم به ذکر است که خرید اکان ماز از طریق سایت های ایرانی بهترین روش می باشد. برای درک علت این موضوع، کافیست به موارد گفته شده در ادامه توجه کنید:

  • از آنجایی که خرید اکانت MOZ به صورت مستقیم مستلزم پرداخت هزینه به صورت دلار می باشد و برای کشور ما نیز تحریماتی وجود دارد، این روش بسیار دشوار و پر دردسر می باشد.
  • علاوه بر آن خرید این کانت از طریق وب سایت های ایرانی، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. زیرا برای خرید اکانت پولی باید 179 دلار پرداخت نمایید و این تنها برای تهییه اکانت به مدت یک ماه می باشد! بنابراین بهترین کار، همان خرید از طریق وب سایت های فارسی می باشد.
  • اکانت ماز دارای انواع مختلفی می باشد که برای تهییه هر کدام باید قیمت متفاوتی را پرداخت نمایید. اما به هرحال پرداخت اایت هزینه ها برای شما از سایت های ایرانی بسیار مناسب تر است. زیرا اگر قصد خرید اکانت MOZ از طریق وب سایت اصلی را داشته باشید، باید ماهانه مبلغی حدود 2 میلیون تومان را پرداخت نمایید.

بنابراین اگر قصد دارید وب سایت خود را بهینه سازید یکی از روش ها این است که باید از ابزار های سایت ماز استفاده نمایید. برای استفاده از این ابزار ها لازم است اکانتی را خریداری نمایید. می توانید این کار را از طریق وب سایت های فارسی که این کار را انجام می دهند کمک بگیرید و با توجه به نیاز خود و نرخ های خرید اکانت، مناسب ترین گزینه را برای خود تهییه نمایید.

 

آموزش سئو سایت ماز

آموزش سئو مبتدی یک دوره کوتاه خوبی برای آشنایی شما با تمامی سرفصل های اصلی سئو هست، از استخراج کلمات کلیدی (Keyword research) که یکی از مهم ترین قسمت های شروع فرایند بهینه سازی برای گوگل است که ترافیک با کیفیت رو بدست بیارین، تا اینکه چطوری سئو داخلی (On-page SEO) سایت رو گوگل پسند بچینید، تا لینک سازی سفید (Link Building) برای صفحات مهم سایت و ساختن زیرساخت کسب قدرت دامنه، پس با من همراه باشین و هر سوالی که براتون پیش اومد رو ازم بپرسین.

برای شروع کردن در کنار مطالعه مقاله ها، وبسایت های انگلیسی برند، شرکت در همایش ها مثل کندو حتما برای خودتون یک سایت آزمایشی با وردپرس بسازین و روی اون سئو رو تمرین کنین. مقاله بنوسید، با سئو داخلی سرو کله بزنید و لینک سازی داخلی رو بهبود بدین. میتونین براش توی وبلاگ های رایگان مثل بلاگفا، میهم بلاگ، ویرگول لینک سازی خارجی رو هم تست کنین. سعی کنین برای یک شروع مبتدی ولی قوی در سئو برای خودتون چند کلمه کلیدی خیلی ساده رو در نظر بگیرین. با کلماتی شروع کنین که اصلا هیچ کسی سرچ نمیکنه و خیلی راحت هستند وقتی صفحه اول گوگل ببینیدشون اعتماد به نفس می گیرین و کم کم برین سمت کیوردهای سخت و سخت تر تا سطح سئو حرفه ای که جنگ سئو رو ببینید.

 

 

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید سئو و بهینه سازی وب سایت شامل کلیه تکنیک ها، قوانین و اصول می باشد که برای ارتقاء و بهبود وضعیت و رتبه وب سایت استفاده می شود. یعنی اگر شما از این تکنیک ها در وب سایت خود استفاده نمایید سایت شما در هنگام جستجوی یک عبارت توسط کاربر، در میان وب سایت های برتر صفحه نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.

همین امر سبب شده تا صاحبان وب سایت به سئو و بهینه سازی وب سایت توجه کافی را داشته باشند. دریافت خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت از دو روش قابل انجام می باشد:

  • روش اول این است که شما تخصص لازم را در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت را داشته باشید و خودتان خدمات سئو را انجام دهید.

  • روش دوم این است که از یک مشاور سئو و بهینه سازی وب سایت استفاده کرده و اجازه دهید آن ها این نوع خدمات را بر روی وب سایت شما انجام دهند.

 

دریافت آموزش سئو:

 

در رابطه با روش اول باید گفت، برای اینکه بخواهید خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را خودتان بر روی سایت پیاده سازی کنید، باید آموزش های لازم در این زمینه را دریافت نمایید. 

 

سطوح مختلف سئو و بهینه سازی وب سایت:

 

برای دریافت آموزش های سئو روش های مختلف وجود دارد اما مهمترین مسئله میزان دانش و اطلاعات و یا به عبارتی سطح شما در زمینه دانش سئو می باشد.

برای مثال سئو و بهینه سازی وب سایت دارای سطوح مختلف می باشد که انتهای این سطوح مشخص نیست؛ اما ابتدای آن کاملا مشخص است. یعنی اگر شما علمی در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت نداشته باشید و بخواهید از ابتدا شروع کنید، باید اول دوره مقدماتی سئو و بهینه سازی وب سایت را بگذرانید. سپس پس از دریافت آموزش های اولیه که شامل آشنایی با اصطلاحات سئو، برخی از تکنیک های ساده و همچنین آشنایی با ابزار های سئو می باشند، به سطوح بعدی آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت قدم بگذارید.

سطوح بعدی نیز، بسته به میزان دانش و اطلاعات شما متغیر خواهد بود. برای مثال مواردی که برای آموزش بعد از جلسه مقدماتی در نظر گرفته می شود مقداری از سطوح اول پیشرفته تر است. در نهایت در سطوح بعدی هم اطلاعاتی که از قبل داشته اید، همواره بروز می گردد.

برای آگاهی بیشتر شما دو نمونه از تکنیک های سئو را در سطوح مختلف و دریافت آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت مقایسه خواهیم کرد

 

آشنایی با ابزارهای سئو:

 

در مرحله مقدماتی سو و بهینه سازی وب سایت ابتدا تمام ابزار هایی که در زمینه سئو مفید می باشد و باید با آن ها آشنایی داشته باشید را به شما معرفی خواهند کرد. سپس در مرحله بعدی به شما خواهند گفت که این ابزارها کجا به کار می آیند و کجا باید از آن ها استفاده کنید. هنگامی که شما توانایی تشخیص ابزار و همچنین موقعیت استفاده از آن را بدانید، سپس نحوه صحیح استفاده از این ابزار را در مرحله بعدی به شما آموزش خواهد داد. برای مثال در دریافت آموزش های لازم در زمینه ابزارهای سئو، ابتدا به شما خواهند گفت که ابزار ماز چیست؟ سپس به شما آموزش خواهد داد که در چه مواقعی بعد از ابزار ماز استفاده کنید. برای مثال ابزار ماز، ابزاری است برای اعتبارسنجی صفحه ها و دامنه یک وب سایت. بعد در مرحله ای دیگر به شما خواهند گفت که اگر شما قصد تحلیل رقبای خود را دارید باید از این ابزار استفاده کنید. سپس در مرحله بعدی نحوه صحیح استفاده از این ابزار را به شما آموزش خواهند داد. مثلاً به شما خواهند گفت که ابتدا شما باید به وب سایت رقیب مورد نظر رفته سپس از این نوار ابزار برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه اعتبار صفحات وب سایت رقیب استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که تحلیل رقبا نیز دارای فوایدی می باشد که باز آن هم در دوره های سئو به شما آموزش داده خواهد شد.

 

تولید محتوا:

 

بهینه سازی و تولید درست محتوا نیز یکی از تکنیک های سئو بهینه سازی وب سایت می باشد. در سطوح مختلف بهینه سازی وب سایت آموزش های لازم را در این زمینه به شما خواهند داد؛ برای مثال در سطوح ابتدایی به شما آموزش می دهند که از چه ابزارهایی استفاده کنید تا بتوانید محتوای وب سایت خود را بهینه نمایید. سپس به شما آموزش خواهند داد که در مقالات خود جملات را چگونه بنویسید و یا طول پاراگراف های شما تا چه حد باشد. 

سپس در سطوح بعدی به شما آموزش خواهد داد که تا چه اندازه می‌تواند از کلمات کلیدی استفاده نمایید. دوباره در مراحل بعدی آموزش خواهید دید از چند انکرتکست هایی می توانید در وبسایت استفاده کرده و آن ها را به چه نوع مقالاتی باید لینک دهید.

همانطور که می بینید اطلاعات شما در سطوح مختلف دریافت آموزش های سئو، به روز شده و دائماً در حال پیشرفت می باشد.

 

دریافت مشاوره سئو:

 

روش بعدی که شما می توانید از آن برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید، استفاده از دانش متخصصان دیگر در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که در این زمینه مشغول به کار هستند. برای این کار، شما باید ابتدا افراد معتبر و با تجربه ای که در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت خدمات ارائه می دهند را پیدا کنید. سپس باید مشاوره سئو لازم را از این افراد دریافت نمایید. در نهایت پس از دریافت مشاوره های لازم در زمینه سئو و  بررسی اطلاعاتی که دریافت نموده اید می توانید مشخص کنید که آیا قصد دریافت خدمات سئو را دارید یا خیر.

در آن صورت اگر نظر شما در رابطه با دریافت خدمات مثبت بود می توانید از همان شخصی که مشاوره های لازم را دریافت کرده اید، بخواهید تا این موارد را برای وب سایت شما پیاده سازی کند. همچنین می توانید از افراد دیگر نیز در این زمینه مشاوره های لازم را دریافت کرده و در نهایت بهترین خدمات را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

در نتیجه توجه به تکنکی های سئو برای هر وب سایتی بسیار مهم است. باید گفت برای دریافت خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت، که امریست بسیار مهم در زمینه توسعه و ارتقا رتبه وب سایت یکی از دو روش نام برده شده در بالا را می توانید انتخاب کنید.

  • جواد یاسمی